ArtStacja

Robin's Patchwork

Szmatka Łatka

Robin's Patchwork

Robin's Patchwork

HAFT KRZYŻYKOWY, SZYCIE, SZYDEŁKO, TROCHĘ DECOUPAGE...
Blog > Komentarze do wpisu
worek na prezent świateczny -tutorial

Na prośbę Neruli zamieszczam mały kursik szycia woreczka z podszewką. Kursik mały, tylko nie wiem skąd uzbierało mi sie az 22 zdjęcia;-)

1. Przygotowujemy materiał na woreczek i na podszewkę. Szerokość musi byc taka sama, zaś co do długości to lepiej jak podszewka jest krótsza. Na podszewkę muszą być dwa kawałki, zaś tkanina na wierzch może być w jednym kawałku złozonym na pół (nie trzeba będzie zszywać dna).

1

2, Teraz już bierzemy sie od razu do roboty: zszywamy krótsze boki podszewki razem z tkanina zewnętrzną, szwy oczywiście po lewej stronie tkanin

2

3, Tak to wyglada po zszyciu: otrzymujemy taki jakby długi szal...

3

4, Teraz bardzo dokładnie spinamy z sobą miejsca zszycia, tak aby idealnie nam się zeszły...

4

5, I zszywamy wzdłuż długich boków zaczynając od miejsc spiętych szpilką: szyjemy najpierw w jedna strone od szpilki, a potem w drugą, to tak na wypadek, żeby nic sie nie poprzesuwało. Tak to wyglada po zszyciu i przewróceniu na prawa stronę: wszystkie szwy są od środka. Zanim zaczniemy zaszywać otwór w podszewce musimy ładnie powypychać rogi w worku, bo potem juz nie będzie tam dostępu

5

6, Teraz koniec podszewki musimy zaszyć, w tym celu równiusieńko spinamy szpilkami

6

7, Tutaj z bliska:

7

8, I przeszywamy przy samym brzegu:

8

9, Worek już prawie gotowy: podszewkę wkładamy do środka

9

10,  Tutaj dobrze widać, dlaczego podszewkę robię krótszą - w ten sposób zyskuję od srodka ładny mankiet z tkaniny zewnętrznej

10

11, Teraz przeszywamy obie warstwy razem blisko brzegu, ja sobie wybrałam ścieg ozdobny idealny na święta: gwiazdki:-) W sumie jeśli dobrze zaprasujemy brzegi to ten szew tutaj nie jest konieczny

11

12, Teraz pora na zrobienie tunelika: kilka centymetrów od brzegu obszywamy na około worek ściegiem prostym

12

13, Równolegle do pierwszego ściegu robimy drugi i tunelik gotowy

13

14, Teraz, aby się dostać do środka przyrządem do robienia dziurek delikatnie wypruwam szew boczny pomiędzy dwoma ściegami. Z dwóch stron robię to samo, bo musze tutaj przewlec wstążki

14

15, Do wstążki dopinam agrafkę:

15

16, ...i przez otrzymany otwór przewlekam ją naokoło

16

17, Agrafkę wyjmuję w miejscu, gdzie zaczynałam...

17

18, mamy już woreczek ze wstążeczką. Na tym etapie możemy juz zakończyć

18

19, Będziemy mieć woreczek wiązany z boku na kokardę

19

20, Możemy tez przewlec jeszcze wstążkę z drugiej strony

20

21, i otrzymamy woreczek ściągany troczkami. Końce wstążki czy innych sznureczków związujemy razem, możemy je też ozdobic jakimiś koralikami

21

22, Teraz, gdy woreczek juz gotowy, do środka wkładamy prezent i czekamy baaardzo cierpliwie do Świąt, aż nadejdzie moment gdy będzie już mozna obdarować wybraną osobę;-)

22

Mam nadzieję, że wszystko jasno wyjaśniłam. W razie niejasności proszę pytać...

 

Dodam jeszcze tylko, że to jest mój sposób szycia woreczka z podszewką, ktoś inny może to robić troszkę inaczej, może prościej, może nie... 

wtorek, 27 października 2009, gazynia
Pozdrawiam serdecznie Gazynia:)

Polecane wpisy

  • Miękkie etui na okularki -tutek:)

    Nareszcie udało mi się przygotować kursik. Trochę to dłuuugo trwało, za co bardzo przepraszam... Zaczynamy: 1. Przygotować sobie dwa kawałki tkaniny o rozm. ok.

  • Aplikacja odwrotna -tutek

    Nie myślcie sobie, że przez ten czas gdy się nie odzywałam na blogu, nic nie robiłam. Nie za dużo, ale jednak zawsze coś:) Przygotowałam m.in. mały kursik szyci

  • Chustecznik kieszonkowy -kursik

    Zaczynamy jak zwykle od przygotowania tego co potrzebne do szycia, czyli m.in. tkanina, nici, nozyczki, maszyna albo dłonie chętne do szycia ręcznego...:) 1, Pr

Komentarze
vilemoo2005
2009/10/27 10:09:02
O kochana kursik pierwsza klasa!!!!!W szkole też mnie tak szyć uczyli hihihi:)Pozdrawiam Vilemoo:)
-
2009/10/27 10:24:18
Mnie się kurs baaardzo przyda. :-*
-
barbaratoja
2009/10/27 10:35:16
Wychodzi na to,że to proste jak drut... po obejrzeniu zdjęć ha ha.
-
sabinka.t1
2009/10/27 10:55:12
Zgadzam się z Basią , wyglada na proste.
Dziękuję Ci za kurs napewno wykorzystam!!!!!
Przy okazji rozwiązał się mój peien mały problemik dla mnie był ogromny, teraz już wiem.
Nawet chciałam pisać maila do Ciebie , ale teraz już nie muszę .
Bardzo , bardzo dziękuję.
Uściski dla Was.

Grazynko co do fotografa, moze jeszcze jakis zawita. U nas jeden był zapowiedziany, drugi wpadł bez uprzedzenia, Miłka wtedy chyba nie było , więc i może u Was w przedszkolu taki niezapowiedziany wleci jeszcze (o:
Ściskam:*
-
gosia_dt
2009/10/27 11:00:15
dziekuje! cudny tutorial i akurat na czasie ;)
-
brzydula13
2009/10/27 11:08:20
Bardzo Ci dziękuję za kurs! Do tej pory szyłam woreczki bez podszewki, bo nie umiałam sobie poradzić. A to takie proste :) Dziękuję!
-
oura512
2009/10/27 12:31:44
CUdny kurs. Jak już wyżulę od mojego kochania maszynę do szycia to pierwsze co zrobię to właśnie taki woreczek :) Pozdrawiam!
-
ameise80
2009/10/27 12:55:31
Gazyniu kursik mistrzowski ;) planowałam uszyć woreczki z podszewką i zastanawiałam się jak zrobić to szybko łatwo i żeby jeszcze ładnie wyszło... a tu proszę taki kursik mi podsunęłaś ;) DZIĘKI
-
svea1
2009/10/27 13:17:09
Prościej się już chyba nie da, wielka buźka za ten kursik! :)
-
rysanka
2009/10/27 15:10:55
Przyłączam się do "podziwiaczy" i "dziękowaczy" !!!!!
Wspaniały woreczek a lekcja super!!! Nie chciałabyś zostać moją nauczycielką???
-
aga1975.pn
2009/10/27 15:39:37
Wszystko pięknie opisałaś i pokazałaś.Naprawde profesjonalnie
-
tojatenia
2009/10/27 16:41:08
Wspaniały kursik. Brawo. Na pewno z niego skorzystam. Pozdrawiam.
-
fagusia
2009/10/27 20:50:28
świetny kursik i woreczek uroczy - chyba wykozystam w te święta - tylko materiały trzeba kupoic ...i tu może być problem ..::(
-
blogagnieszki
2009/10/27 23:58:38
fajny ten przyrząd do robienia dziurek :), a z kursiku na pewno kiedyś skorzystam jak się nauczę szyć hihi
-
2009/10/28 13:53:02
kursik fantastyczny bardzo dziękuję przyda się pozdrawiam ciepło
-
2009/10/29 19:34:46
Grażynko bardzo, ale to bardzo serdecznie Ci dziękuję za ten kursik. Jest jasno i prosto opisany i teraz tylko kupić materiał i szyć, szyć, szyć...
-
2009/11/01 20:54:18
Grażynko bardzo Ci dziękuję za ten kursik, szczególnie jeżeli chodzi o wstawienie sznureczka, ostatnio szyłam worek na orzechy i potwornie się namęczyłam aby wciągnąć tasiemkę, a to takie proste jak sie okazuje ;)
-
kasmatka
2009/11/03 13:12:02
Fachowy i przejrzysty kursik:) Na pewno się przyda:) Pozdrawiam ciepło, Kasia!:)
-
hafija-arty
2009/12/09 19:57:22
Właśnie sobie uszyłam etui na komórkę z Twojego tutorialu!! :) Super łatwo było - nawet się nie spodziewałam :)
Pozdrawiam
-
wanilia39
2010/01/04 19:04:34
to chyba nawet ja, osioł szyciowy poradziłabym sobie!
dzieki!
-
2010/01/12 17:23:07
Łał, jakie to proste, ale dopiero po przeczytaniu Twojego instruktażu:)
Dziękuję i pozdrawiam
jetelblox
-
2010/03/24 19:35:26
Świetny tutek, już machnęłam kilka posiłkując się nim :)
-
2010/08/23 18:34:04
Dzięki temu tutorialowi mogłam stworzyć naprawdę coś wyjątkowego i to w bardzo prosty sposób:) dziękuję:)
-
janola
2010/10/27 12:15:10
I ja dziękuję, że zechciałaś się podzielić swoimi umiejętnościami, poświęciłaś czas na przygotowanie kursów, a tym samym dałaś nam tyle radości.
Pozdrawiam bardzo serdecznie :-)
-
2010/10/31 00:38:09
Świetny kursik. Przede mną szycie takich woreczków prezentowych ze wstawka haftu na kanwie. Mam nadzieje, że jakoś sobie poradzę :)